Monday, January 18, 2010

+JOM Main Bola Sepak..+

PERLAWANAN BOLA SEPAK
ANTARA
KBJ FC vs JIM FC




Tarikh:
Saturday, January 23, 2010

Masa:
8:00am - 10:00am

Tempat:
Padang Bolasepak Taman Permata, Kuala Lumpur (berhampiran GIANT Taman Permata)

Taman:

Syarat:
Taman Permata

berusia antara 18-35 tahun dan available bermain untuk KBJ FC

AYUH SAMA-SAMA MEMERIAHKAN SUASANA!!
JUMPA DI SANA....~

8 comments:

+akufobia+ said...

jumpa.siapa nak jadi ref?

Al-Mujahid said...

jumpa ape??...
emm.. ref?? ana x tau la.. hehehe.. mgkin pakcik2 yg pro kot.. huhu

kahfi8 said...

salam,

erm, gol2 nanti masuk youtube tak?

ade highlight tak? masuk scoreboard kat tv3 ke.. heh.. ~

Hasif Al-Mujahid said...

kahfi8: w'salam... emm.. bukan stakat youtube.. soccernet, livescore.. sume kuar.. hehehe..

ade highlight.. tgk kat espn la..hehe..

kahfi8 said...

PKN tahun ni, kita cadangkan setiap lokaliti mesti ade team futsal. fuh, meriah.. ~

Al-Mujahid said...

hehe.. boleh je nak cadangkan.. yang suke nnt stuju la.. yang x suke cam kat barisan depan2 tu.. hehe.. sure ana 'kene' nnt.. keh3...

kahfi8 said...

hm, tapi kalau kita wat karnival sukan KARISMA, mesti ramai yang setuju..

pastu cadang ah supaya ada JK sukan plak dalam KNL. huahua suka2 je..

Al-Mujahid said...

emmm.. haritu ana cadangkan dah wat karnival sukan KARISMA.. tp tbe2 mase pergulungan... tgk akhi AO buat tanda soal kat karnival sukan karisma.. nmpk sgt ketidaksetujuan die.. hehehe..

so camne nak wat?? ramai stuju.. orang atas tak stuju. x jadi gak akhi.. :)..

JK sukan dalam KNL?? hahaha.. cam plik je bunyinye.. sape je nak jd.. sume warak2 je.. lalala~...

Post a Comment